close

The Weeknd: Reminder (Video 2017) - IMDb

 

Recommend play my song on the radio
推薦你在收音機裡撥放我的音樂吧
You too busy trying to find that blue-eyed soul
你啊 太過於繁忙去找那所謂的靈魂樂
I let my black hair grow and my weed smoke
看我驕傲我原本的樣子還爽爽抽大麻
And I swear too much on the regular
平常就對自己立下誓言
We gone let them hits fly, we gone let her go
像是打算攻上榜 讓我的音樂暢銷全球
If it ain't XO then it gotta go
如果不是之前的我 將不會有今天的我
I just won a new award for a kids show
我才剛贏得青少年票選獎
Talking 'bout a face-numbing off a bag a blow
用一首有關臉部麻木的歌
I'm like goddamn bitch I am not a Teen Choice
但我早已跳脫青少年時期
Goddamn bitch I am not a bleach boy
我才不是他媽染著金色頭髮的屁孩
Whip game, make a nigga understand though
甩著我的藍寶基尼 讓朋友看看我有多屌
Got that Hannibal, Silence of the Lambo
光我那靜止的超跑都能嚇死你
Hit the gas so hard make it rotate
就這樣把油門狠狠催下去
All my niggas blew up like a propane
我的同僚們的人氣也像烈火般爆發
All these RnB niggas be so lame
但他們的節奏藍調對我來說太遜了
Got a sweet Asian chick she go low mane
就連我交的亞裔小女友就能壓過你們

You know me, you know me, you know me
你知道我的
Every time you try to forget who I am
每當你不甘心的想把我這個人遺忘
I'll be right there to remind you again
我可是會回來對你再三提醒
You know me (pow! pow!), you know me
我不會輕易淡去的 記住我呀 朋友 

Said I'm just tryna swim in something wetter than the ocean
我將和那些火辣的女孩們纏綿整晚
Faded off a double cup, I'm mixing up the potion
一杯杯飲盡 灌下那些可待因糖漿加上小蘇打
All I wanna do is make that money and make dope shit
我只是想賺更多的錢創造出更多很絕的作品
It just seem like niggas tryna sound like all my old shit
為了讓所有人都聽過我的音樂
Everybody knows it, all these niggas know me
名聲響亮到所有人都知道我
Platinum off a mixtape, sipping on that codeine
白金般的混專 啜飲那使我昏然的東西
Pour it in my trophies, roll until my nose bleed
把那些小幻藥到進獎盃裡 吸進鼻子搓揉直到流血
I'mma keep on singing while I'm burning up that OG
我會持續唱著直到把那些老鳥燃燒殆盡
All my niggas get it they make money all alone
團隊裡的人們貢獻他們的長才賺大錢
Rock a chain around they neck making sure I'm getting home
在我脖子綁上鍊子確保我還記得回家
When I travel 'round the globe, make a couple mil a show
當我環球巡迴掙下幾百萬鈔票
And I come back to my city, I fuck every girl I know
回家時又放浪自身
Used to walk around with a slouch, had a mattress on the floor
相比昔日總是駝著背遊蕩 在地上鋪個床鋪就睡了
Now my shit straight eating all day, tryna lose weight
現在則不求吃穿 身體狀態好的不得了
That good sex, we'll sweat it out, hotel bedsprings we'll wear it out
更不用說美好的性生活 從頭到腳都能使我燃燒
I ain't gotta tell you 'cause
其實我的這些小事不說你也知

You know me, you know me
你知道我的
You know me, you know me
沒人不認識我
Every time you try to forget who I am
每當你不甘心的想把我這個人遺忘
I'll be right there to remind you again
我可是會回來對你再三提醒
You know me (pow! pow!), you know me
我不會輕易淡去的 記住我呀 朋友

Why don't you shake something, shake something
你怎麼不把羞澀的自己甩掉
For the Don, don't you break nothing, break nothing
對於像個神的我 你怎能違反規矩
Big girl, won't you work something, work something
女孩阿 你不是應該給我點驚奇
For the Don, don't you hurt nothing, hurt nothing
對於像個神的我 別傷了自己
Big girl, won't you shake something, shake something
女孩阿 你不是應該搖擺的更加賣力
For the Don, won't you break nothing, break nothing
對於像個神的我 你怎能違反規矩
Baby girl, won't you work something, work something
女孩阿 你不是應該給我點驚奇
For the Don, don't you hurt nothing, hurt nothing
對於像個神的我 別傷了自己

'Cause you know me, they know me
因為沒人不認識我
You ain't know me now you know me
或許曾經你不知道我 但現在肯定名字紅片全球

#大米

arrow
arrow
    文章標籤
    The Weeknd
    全站熱搜

    甜醬大米 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()