close

undefined

兩大天王 品質保證.. 話說很恭喜Kendrick得了60屆的葛萊美,真是太棒啦! 還有表演超棒

Ooh, ooh, ooh, ooh

[Verse 1: The Weeknd]
I'm always ready for a war again
我早就準備好迎接戰爭
Go down that road again
勇敢地走向那條路
It's all the same
就像之前一樣
I'm always ready to take a life again
早已準備好大開殺戒
You know I'll ride again
你知道我駕馭的了
It's all the same (ooh, ooh, ooh)
就像之前一樣
Tell me who's gon' save me from myself
告訴我誰將成為我的救贖
When this life is all I know
我只知道何時人生將重啟
Tell me who's gon' save me from this hell
告訴我誰將從地獄救出我
Without you, I'm all alone
沒有你 我只能獨自一人

[Chorus: The Weeknd]
Who gon' pray for me?
誰將為我祈禱
Take my pain for me?
把我的痛苦帶走
Save my soul for me?
挽救我的靈魂
'Cause I'm alone, you see
因為你知道我剩下你
If I'm gon' die for you
我能為你死去
If I'm gon' kill for you
能為你去獵殺
Then I'll spill this blood for you, hey
將這些血為你撒下

[Verse 2: Kendrick Lamar]
I fight the world, I fight you, I fight myself
我為這世界努力 為你而仗 為我而存
I fight God, just tell me how many burdens left
不屈於上天 只要告訴我需要面對多少困難
I fight pain and hurricanes, today I wept
不去在意痛苦和災難 即使哭泣
I'm tryna fight back tears, flood on my doorsteps
我也會勇敢擦乾那些 在家獨自流下的淚水 
Life a livin' hell, puddles of blood in the streets
人生就像煉獄 在街上充斥著混濁的血
Shooters on top of the building, government aid ain't relief
狙擊手在頂樓監視 政府違背自身責任
Earthquake, the body drop, the ground breaks
無論政治或經濟狀況 都震得地板碎裂
The poor run with smoke lungs and Scarface
多少可憐人對菸癮和名聲揮之不去
Who need a hero? (hHero)
誰還需要英雄
You need a hero, look in the mirror, there go your hero
你需要英雄? 看看鏡子裡的你 才是自己的英雄
Who on the front lines at Ground Zero? (hero)
是誰在前線拯救我們
My heart don't skip a beat, even when hard times bumps the needle
我從未停止我所做的 即便是身處困境
Mass destruction and mass corruption
亂成一團的毀壞和腐敗
The souls are sufferin' men
靈魂備受折磨
Clutchin' on deaf ears again, rapture is comin'
緊抓著信念將得到甜美的果實
It's all prophecy and if I gotta be sacrificed for the greater good
這都是從犧牲換來好結果的預兆
Then that's what it gotta be
然而我將繼續如此

[Chorus: The Weeknd]
Who gon' pray for me?
誰將為我祈禱
Take my pain for me?
把我的痛苦帶走
Save my soul for me?
挽救我的靈魂
'Cause I'm alone, you see
因為你知道我剩下你
If I'm gon' die for you
我能為你死去
If I'm gon' kill for you
能為你去獵殺
Then I'll spill this blood for you, hey
將這些血為你撒下

[Bridge: The Weeknd]
Hey, hey, hey, hey
Hey, hey, hey, hey

[Chorus: The Weeknd]
Who gon' pray for me?
誰將為我祈禱
Take my pain for me?
把我的痛苦帶走
Save my soul for me?
挽救我的靈魂
'Cause I'm alone, you see
因為你知道我剩下你
If I'm gon' die for you
我能為你死去
If I'm gon' kill for you
能為你去獵殺
Then I'll spill this blood for you, hey
將這些血為你撒下

[Outro: Kendrick Lamar & The Weeknd]x2
Just in case my faith go, I live by my own law
為了使我不忘初衷  寧願秉持我的原則
I live by my own law, I live by my own
照著自己的想法 為生命而活

#大米

好久沒翻了!! 終於考完試啦~

arrow
arrow
    文章標籤
    The Weeknd
    全站熱搜

    甜醬大米 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()