close

這首歌真的好好聽

I could say I never dare
我可以說我從不敢
To think about you in that way, but
用那種方式想念你
I would be lyin'
但不想你是騙人的
And I pretend I'm happy for you
我假裝為你高興
When you find some dude to take home
當你找到男人但回家
But I won't deny that
但我無法否認
In the midst of the crowds
在壅擠的人潮中
In the shapes in the clouds
在眾雲之中
I don't see nobody but you
我找不到像你一樣的人
In my rose-tinted dreams
在我渲染粉色的夢中
Wrinkled silk on my sheets
輾轉難眠的夜裡
I don't see nobody but you
再也找不到像你一樣的人
Boy, you got me hooked onto something
男人 你讓我無法自拔
Who could say that they saw us coming?
暗地裡深入談心
Tell me
告訴我
Do you feel the love?
你有什麼感受呢
Spend a summer or a lifetime with me
和我度過狂放的夏天甚一輩子
Let me take you to the place of your dreams
讓我帶你感受美好幸福
Tell me
告訴我
Do you feel the love?
你是否動心

And I could say I never unzipped
我從未如此鬆懈
Those blue Levi's inside my head
腦中揮之不去你的牛仔褲
But that's far from the truth
開始偏離正軌
Don't know what's come over me
像是著了魔般
It seems like yesterday when I said
不久前才保證
"We'll be friends forever"
一輩子做好哥們

Constellations of stars
組成星座的繁星
Murals on city walls
城市裡的滿目的塗鴉
I don't see nobody but you
我找不到像你一樣的人
You're my vice, you're my muse
我的謬思 我的毒
You're a nineteenth floor view
你是廣闊的景
I don't see nobody but you
只能是你

Boy, you got me hooked onto something
男人 你讓我上癮
Who could say that they saw us coming?
我們之間存有的秘密
Tell me
告訴我
Do you feel the love?
你有什麼感受呢
Spend a summer or a lifetime with me
和我度過每日每夜
Let me take you to the place of your dreams
讓我帶你進入幻想世界
Tell me
告訴我
Do you feel the love?
你是否動心

Boy, you got me hooked onto something
男人 你讓我無法自拔
Who could say that they saw us coming?
暗地裡深入談心
Tell me
告訴我
Do you feel the love?
你有什麼感受呢
Spend a summer or a lifetime with me
和我度過狂放的夏天甚一輩子
Let me take you to the place of your dreams
讓我帶你感受美好幸福
Tell me
告訴我
Do you feel the love?
我對你的愛
Do you feel the love?
你感受到了嗎
 

#大米

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    dhruv 男男愛
    全站熱搜

    甜醬大米 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()