close

undefined

Some nerve you have
你真有那個膽
To break up my lonely
來破壞我獨自的寧靜
And tell me you want me
滿口甜言蜜語
How dare you march into my heart
你怎敢進攻我的心防
Oh how rude of you
噢 你怎能如此無禮
To ruin my miserable
來打亂我孤獨的旋律
And tell me I'm beautiful
還說我美得發泡
Cause I wasn't looking for love no
但我並沒有在尋求愛
Nobody asked you to get me attached to you
沒有人命令我要歸屬於你
In fact you tricked me
這一切都是你的詭計
And I wasn't trying to fall in love but boy you pushed me
我試著不去想你
So all that I'm asking
然而只想問你
Is that you handle me with caution
你肯為我負起責任嗎
Cause I don't give myself often
我不是這麼隨便的把心給出去
But I guess I'll try today
但我想今天有可能


Cause I've had my heart Broken before
因為我的愛曾被撕裂
And I promised I would never let me hurt anymore
且發誓不再傷害自己
But I tore down my walls
但我毀了誓言
And opened my doors
敞開的心房
And made room for one
只為你而開
So baby I'm yours
所以 寶貝 我是你的
Oh baby I'm yours(x4)
噢 寶貝 我是你的
But I tore down my walls
我毀了誓言
And opened my doors
並敞開的心房
And made room for one
只為你而開
So baby I'm yours
所以 寶貝 我是你的

I'm mad at you
我討厭你
For being so cute
總是這麼可愛
And changing my mood
影響我的心情
And altering my rude
改變我的態度
What's wrong with you
你怎能如此?
You make me sick for being so perfect
使我厭倦完美
What did I do
我怎麼了呢?
What can I do, ohh
而我還能做什麼?
And I wasn't trying
並不想嘗試
To melt this heart of iron
融化我那堅硬如鐵的心
But the way you hold me makes the old me pass away
但你對待我的方式使我失去之前的樣子
And I would be lying
那一定不是事實
If I said I wasn't scared to fall again
如果說我不敢再墜入愛河
But if you promise me you'll catch me
如果你發誓將接住我
Then it's okay
然而我想還有機會

Cause I've had my heart Broken before
因為我的愛曾被撕裂
And I promised I would never let me hurt anymore
且發誓不再傷害自己
But I tore down my walls
但我毀了誓言
And opened my doors
敞開的心房
And made room for one
只為你而開
So baby I'm yours
所以 寶貝 我是你的
Oh baby I'm yours(x4)
噢 寶貝 我是你的
But I tore down my walls
我毀了誓言
And opened my doors
並敞開的心房
And made room for one
只為你而開
So baby I'm yours
所以 寶貝 我是你的

Oh I hate that I
噢 我厭惡我
Spend my days just wasting time day dreaming til I see you again
在見到你之前花了一整天在做白日夢
I'm not used to this
我之前並不是如此
Oh I used to be so used to boys just using me
噢 過去總是被男孩們使喚著
For you to be you to me
但我願意為了你奉獻自己
Feels new to me
這是種前所未有的感覺
Cause I usually cheer for the bad side
我總是為失落而慶祝
Love under a bad sign
喜歡待在陰暗的角落
So it makes me mad I'm
我好恨我自己
Falling again
又再一次的陷入愛裡
Falling again
被捲入愛的漩渦中

But I tore down my walls
但我毀了誓言
And opened my doors
敞開的心房
And made room for one
只為你而開
So baby I'm yours
所以 寶貝 我是你的
Oh baby I'm yours(x4)
噢 寶貝 我是你的
But I tore down my walls
我毀了誓言
And opened my doors
並敞開的心房
And made room for one
只為你而開
So baby I'm yours
所以 寶貝 我是你的
Oh baby I'm yours
我是你的了

arrow
arrow
    文章標籤
    Alessia Cara
    全站熱搜

    甜醬大米 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()