close

undefined

Take a moment for yourself
多留意你自己
Get close with the lights down low
當你將熄掉後車燈
You and I and no one else
只剩下我和你
I get the feeling that I wanna explode
激發我去探索
Baby you grab my attention
寶貝 我的目光聚集於你
Tension burning, fever high
像是熱鍋上的螞蟻
Take me to another dimension
帶我到另外一個次元
Tonight the rules do not apply
就在今晚 無拘無束

I can't stop this feeling baby
無法停止這個感覺 寶貝
Only you can make me come alive
只有你能讓我重生
When we're crashing, let's have passion
當我們撞擊 而產生出的熱情
Boy, you've got my heart on overdrive
男孩 你使我心跳就像在尬車一樣

I can't stop this feeling baby
無法停止這個感覺 寶貝
Only you can make me come alive
只有你能讓我重生
When we're crashing, let's have passion
當我們撞擊 而產生出的熱情
Boy, you've got my heart on overdrive
男孩 你使我心跳就像在尬車一樣

This is where I wanna be
這就是我想待的地方
Hands up, feel the bass in my heart
舉起手來 感覺貝斯在內心怦跳
Give me faith and I will leave
給我信心離開
I take the risk cause you're never too far
靠近你就是個風險
Right now I'm drowning in emotion
現在 我被這情緒浸泡
Caution flies right out the door
門外的那些蒼蠅警告著
Baby you're pushing this devotion
考驗你的忠誠度 寶貝
I can only ask for more
我才是你唯一要的

I can't stop this feeling baby
無法停止這個感覺 寶貝
Only you can make me come alive
只有你能讓我重生
When we're crashing, let's have passion
當我們撞擊 而產生出的熱情
Boy, you've got my heart on overdrive
男孩 你使我心跳就像在尬車一樣

When my head is spinning, all hands to the ceiling
當我頭暈目眩 像是雙手能頂到天花板
I begin to come alive
感覺重生一般
When we're crashing, let's have passion
當我們撞擊 而產生出的熱情
Boy, you've got my heart on overdrive
男孩 你使我心跳就像在尬車一樣

Overdrive, overdrive(x4)
像在尬車一樣

#大米

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Oliver Heldens
    全站熱搜

    甜醬大米 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()