close

 

Hotline_Bling

  

You used to call me on my

你以前總是習慣打給我
You used to, you used to
以前總是 已經習慣成自然
Yeah
 
You used to call me on my cell phone
你以前總是習慣打給我
Late night when you need my love
當深夜你正需要我的愛時
Call me on my cell phone
總是習慣打給我
Late night when you need my love
當你正需要我的愛
And I know when that hotline bling
我知道當熱線響起
That can only mean one thing
只代表著一件事
I know when that hotline bling
當那熱線響起
That can only mean one thing
我明白那意思
Ever since I left the city,
自從我離開這座城市
You got a reputation for yourself now
你得到了名聲
Everybody knows and I feel left out
眾所皆知 而我像是被冷落
Girl you got me down, you got me stressed out
女孩 你使我沉入谷底 使我感到壓力
'Cause ever since I left the city,
因為自從我離開這座城市
you started wearing less and goin' out more
你開始注重打扮 老是往外跑
Glasses of champagne out on the dance floor
在舞池裡啜飲香檳
Hangin' with some girls I've never seen before
和那些我從未見過的女孩一起
 
You used to call me on my cell phone
你以前總是習慣打給我
Late night when you need my love
當深夜你正需要我的愛時
Call me on my cell phone
總是習慣打給我
Late night when you need my love
當你正需要我的愛
And I know when that hotline bling
我知道當熱線響起
That can only mean one thing
只代表著一件事
I know when that hotline bling
當那熱線響起
That can only mean one thing
我明白那意思
 
Ever since I left the city, you, you, you
自從我離開這座城市
You and me we just don't get along
你和我像是處於冰河時期
You make me feel like I did you wrong
像是我對你做錯了什麼
Going places where you don't belong
使你去那些不屬於你的地方
Ever since I left the city,
自從我離開這座城市
you, you got exactly what you asked for
你已經得到你要的
Running out of pages in your passport
自由得無拘無束
Hanging with some girls I've never seen before
和那些我從未見過的女孩一起
 
You used to call me on my cell phone
你以前總是習慣打給我
Late night when you need my love
當深夜你正需要我的愛時
Call me on my cell phone
總是習慣打給我
Late night when you need my love
當你正需要我的愛
And I know when that hotline bling
我知道當熱線響起
That can only mean one thing
只代表著一件事
I know when that hotline bling
當那熱線響起
That can only mean one thing
我明白那意思
 
These days, all I do is
這些日子以來
Wonder if you bendin' over backwards for someone else
總懷疑著你對我不忠
Wonder if you're rollin' up a backwoods for someone else
總懷疑你背著我去和別人滾草地
Doing things I taught you, gettin' nasty for someone else
做那些我之前教你的下流事
You don't need no one else
不須任何人取代
You don't need nobody else, no
你不需要其他人
Why you never alone
為什麼你從未獨自一人
Why you always touching road
為何你總有使人屈服的辦法
Used to always stay at home, be a good girl
曾經常待在家當個好女孩
You was in a zone, yeah
待在我身旁
You should just be yourself
你應該相信自己
Right now, you're someone else
然而你卻變得不像你
 
You used to call me on my cell phone
你以前總是習慣打給我
Late night when you need my love
當深夜你正需要我的愛時
Call me on my cell phone
總是習慣打給我
Late night when you need my love
當你正需要我的愛
And I know when that hotline bling
我知道當熱線響起
That can only mean one thing
只代表著一件事
I know when that hotline bling
當那熱線響起
That can only mean one thing
我明白那意思
 
Ever since I left the city
自從我離開那座城市

#大米

 
 
 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Drake
    全站熱搜

    甜醬大米 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()